Filharmonie Brno nově obsazuje pozici tajemník/ce uměleckého provozu

Filharmonie Brno nově obsazuje pozici tajemník/ce uměleckého provozu

Vedení Filharmonie Brno vyhlašuje konkurz na pozici tajemník/ce uměleckého provozu. Pracovní pozice na plný úvazek počítá s nástupem v září 2024.

Charakteristika pozice tajemník/ce uměleckého provozu – práce v týmu koncertního oddělení Filharmonie Brno, zodpovědnost za bezproblémový průběh jednotlivých koncertů a projektů, komunikace s orchestrem, zodpovědnost za přípravu pracovních plánů orchestru, dohled nad agendou spojenou s provozem orchestru, produkční a administrativní práce, komunikace a práce s hostujícími dirigenty a sólisty, koordinace a administrace nahrávacích projektů, tuzemských zájezdů a festivalů.

Bližší informace o druhu práce podá: Pavel Šindelář, tel. 773 188 603

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 12).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • VŠ vzdělání
  • orientace v klasické hudbě a kulturním provozu
  • velmi dobrá znalost klasické hudby a kulturního prostředí
  • anglický jazyk (slovem i písmem). Znalost dalšího cizího jazyka výhodou.
  • aktivní a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • organizační schopnosti, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost
  • komunikativnost a příjemné vystupování, psychická odolnost
  • schopnost práce v týmu
  • dobrá znalost práce na PC
  • práce na plný úvazek (včetně některých večerů a víkendů)

Dále výhodou:

  • zkušenosti z provozu orchestru
  • vzdělání v oboru hudební management, případně v příbuzném oboru (management, hudební věda apod.)

Nabízíme:

  • práce ve špičkové kulturní instituci
  • příjemné pracovní prostředí v historické budově Besedního domu
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon, multisport karta, příspěvek na PP

Pracovní místo je zástup za mateřskou dovolenou.

Termín nástupu, rozsah úvazkuod 1. 9. 2024, příp. dle dohody, úvazek 1,0

Písemné přihlášky s motivačním dopisem a stručným životopisem zasílejte v termínu do 28. 7. 2024 (včetně) elektronicky na adresu:

roman.furle@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Znovuuvedením oblíbeného muzikálu Čarodějky z Eastwicku se Městské divadlo Brno rozhodlo připomenout jubilejních dvacet let od otevření svojí velké Hudební scény. Opětovné nasazení titulu představuje povedený narozeninový dárek divadla publiku, které od premiéry v roce 2007 zhltlo 149 repríz hudební inscenace režiséra Stanislava Moši. V novém uvedení se objeví známé tváře z původního obsazení, ale také noví herci a herečky. A tento divadelní comeback bude jistě vděčným diváckým soustem po několik sezon i po sedmnácti letech od prvního českého uvedení právě v Brně. Jen za půl měsíce od nynější premiéry udělají Čarodějky 24 vyprodaných repríz. K tomu není co dodat.  více

Letošní ročník Expozice nové hudby uzavřelo teprve druhé uvedení kompozičního site specific projektu Fresco Karlheinze Stockhausena (1928–2007), který byl poprvé uvedený v roce 1969. Od této doby se ho nikdo neujal. Divákům, kteří v sobotu 19. 10. navštívili Besední dům, se tak naskytla naprosto unikátní příležitost zažít dílo na vlastní kůži. Zmíněné první uvedení této skladby bylo provázeno sabotážemi ze strany konzervativních muzikantů. A tak je legitimní si položit otázku, zda teprve v sobotu Fresco nezaznělo, jak si to skladatel představoval. Tento náročný projekt kurátorky Moniky Pasiecznik a uměleckého vedoucího Pabla Drukera realizovala čtyři tělesa složená ze členů Brno Contemporary OrchestraMladých brněnských symfoniků Filharmonie Brno pod vedením Pablo Drukera, Radima HanouskaPavla Šnajdra, Tomáše Krejčího a Pavla Zlámalavíce

Komponovaný úterní večer 15. října zahájený v sále Kina Art návštěvníkům nabídl netradiční spojení české premiéry dokumentárního filmu No Ideas But in Things o americkém hudebním skladateli, experimentátorovi a vědci na poli elektronické hudby Alvinu Lucierovi (1931–2021) s živým provedením jeho skladby I Am Sitting in a Room. Zmíněná kompozice se stala refrénem nejen dokumentárního snímku, ale také celé události.  více

Ve druhém dnu festivalu Expozice nové hudby přenesli pořadatelé návštěvníky do vod komorních. V podání houslistky Terezy Horákové v Besedním domě zazněly dvě výjimečné skladby pro sólové housle. Při druhé z nich se k houslistce připojila Sarah Jedličková, která živě pracovala s osmi předem nahranými zvukovými stopami.  více

Slovanská tematika, violoncellová virtuozita a pocta Antonínu Dvořákovi (1841–1904) – i takto bychom mohli ve zkratce shrnout koncert Filharmonie Brno z 10. října v Janáčkově divadle. Pod dohledem etablovaného dirigenta Leoše Svárovského zazněly tři rapsodické kusy z konce sedmdesátých let 19. století a známý Violoncellový koncert h moll v podání mladé a talentované violoncellistky Laury van der Heijdenvíce

Nejčtenější