Filharmonie Brno obsazuje nové pozice

Filharmonie Brno obsazuje nové pozice

Filharmonie Brno vypisuje konkurz na pozici pracovník techniky a interní auditor/ka.

Konkurzní řízení na pozici: pracovník techniky

Předpoklady:

úplné SŠ vzdělání

praxe v kulturní sféře

dobrý zdravotní stav a fyzická zdatnost

trestní a morální bezúhonnost

řidičský průkaz sk. C výhodou

Pracovní náplň

technické zajišťování provozu orchestru a sálů

Nástup: 1. 9. 2018

Platové zařazení: 7. platová třída

Úvazek: 1.0 (40 hodin týdně)

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte do 20. srpna 2018 na emailovou adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz, případně na adresu: Filharmonie Brno, p. o., Roman Fürle, Komenského nám. 534/8, 602 00 BRNO.

Konkurzní řízení na pozici: interní auditor/ka

Podmínky:

VŠ ekonomické nebo právnické vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu

znalost příslušných předpisů a zákonů, především zákona o finanční kontrole

praxe v oblasti interního auditu

trestní a morální bezúhonnost

Výhody:

aktivní znalost AJ

praxe v interním auditu příspěvkové organizace

osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu Interní auditor

Nástup: co nejdříve

Platové zařazení: 11. platová třída

Úvazek: 0.25 (10 hodin týdně)

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte do 21. srpna 2018 na emailovou adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz, případně na adresu: Filharmonie Brno, p. o., Roman Fürle, Komenského nám. 534/8, 602 00 BRNO.

Besední dům/ foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Mezinárodní festival Janáček Brno nedává prostor pouze profesionálním tělesům, ale v jeho dramaturgii se pravidelně objevují například i studentské projekty. Tak tomu bylo i ve čtvrtek 14. listopadu, kdy byla v divadle Reduta uvedena světová premiéra scénického projektu Konzervatoře Brno s název Vitka Osudová (Koleda milostná). Hudební koláž spojovala různá díla Vítězslavy Kaprálové a Bohuslava Martinů. Stvořil ji Tomáš Krejčí, který společně s Katarínou Duchoňovou a Helenou Fialovou celé představení se studenty konzervatoře také hudebně nastudoval. Na scénáři s Tomášem Krejčím spolupracovala Hana Mikolášková a režie se ujala Alexandra Bolfovávíce

Komorní řada koncertů festivalu Janáček Brno 2024 je zaměřena na kvartetní, ale i sborovou tvorbu. A právě večer konaný ve středu 13. listopadu v prostorách Janáčkova divadla představil mladé ambiciózní sborové těleso JK Voices nesoucí v názvu iniciály svého zakladatele a sbormistra Jakuba Kleckera. Soubor je složený z několika generací zpěvaček a svým fungováním, částečně i repertoárem, navazuje na tradici starších brněnských sborů jako například Kantiléna. V rámci večera se v jednotlivých skladbách představili sopranistka Doubravka Novotná, klavíristé Jiří Hrubý a Helena Fialová, houslistka Barbara Tolarová, harfistka Pavla Kopecká a flétnistka Hana Oráčovávíce

Trumpetista Jiří Kotača založil před deseti lety big band Cotatcha Orchestra. Ten dnes vystupuje s různými programy od nejtradičnějšího jazzu až po vizionářské propojení jazzu s elektronikou. S Jiřím Kotačou hovoříme o tom, jak se orchestr postupně vyprofiloval, jak vzniká autorský repertoár na pomezí jazzu a elektroniky, ale také o tom, co fanouškům přinese listopadový koncert k 10 letům orchestru. Řeč je i o Kotačově mezinárodním kvartetu nebo o tom, jak je možné hru na trubku a křídlovku obohatit efekty.  více

Ačkoliv je Mezinárodní operní a hudební festival Janáček Brno věnován především klasice, dramaturgie se nebojí přimíchat do programu například jazzové nebo folklórní koncerty. Právě lidovému umění bylo v neděli 10. listopadu v 15 hodin věnováno pásmo Opojen písní, jehož scénáře a režie se ujala Magdalena Múčková. V podání sboru Netáta ze Strání, jehož vedoucí je Marie Múčková, zpěvačky Kateřiny Gorčíkové z Březové a lidové hudby Matóše z Lopeníka zazněly lidové písně, které zaplnily prostor divadelního sálu brněnské Reduty. Tento komorní hudební pořad akcentoval především obec Březová (Brezová), kterou několikrát sám Leoš Janáček (1854–1928) navštívil a jíž věnoval esej Březovská píseň (1899). Čtení z této eseje procházelo v podání Vladimíra Doskočila celým programem a velmi povedeně tak pásmo propojilo přímo s osobností Leoše Janáčka.  více

Mezinárodní operní a hudební festival Janáček Brno nabídl v sobotu také koncert Brno Contemporary Orchestra. Pod vedením dirigenta Pavla Šnajdra zazněl program z děl čtveřice skladatelů, kteří jsou velkou mírou spjati s Brnem. V divadle Reduta zazněly kompozice Miloslava Ištvana, Aloise Piňose, Josefa Berga a Petra Kofroně.  více

Nejčtenější