Zájemci o post manager/ka marketingu se mohou hlásit do neděle 14. listopadu 2021. Předpokládaný termín nástupu na tuto pozici je v lednu příštího roku.
Náplní práce je participace na tvorbě marketingových strategií, jejich průběžné vyhodnocování a kontrola rozpočtu, správa webových stránek Filharmonie Brno a sociálních sítí festivalů pořádaných Filharmonií Brno, zadávání grafických návrhů jednotlivých kampaní (outdoor, inzerce, webbannery apod), překlady kratších textů do anglického jazyka. Zajištění administrativního chodu oddělení PR a marketingu (příprava objednávek, kontrola faktur, smluv atd). Bližší informace poskytne Kateřina Konečná, tel. 775 426 040.
Platové ohodnocení se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11).
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- orientace v trendech sociálních sítí a nových médií
- orientace v oblasti marketingu s důrazem na kulturu
- znalost anglického jazyka slovem i písmem na vynikající úrovni
- vynikající komunikační schopnosti, flexibilita, aktivita, kreativita
- znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
- čistý trestní rejstřík
Dále výhodou:
- praxe v oblasti médií a marketingu
- zkušenosti se systémem Wordpress
- zkušenosti se zpracováním fotografií a videí
- znalost německého jazyka
Termín nástupu, rozsah úvazku: od 1. 1. 2022, příp. dle dohody, úvazek 0,5 (pracovní místo je zástup za mateřskou dovolenou).
Písemné přihlášky se stručným životopisem a motivačním dopisem o rozsahu do 2022 znaků zasílejte do 14. listopadu 2021 (včetně) elektronicky na adresu:
roman.furle@filharmonie-brno.cz
případně poštou na adresu:
Filharmonie Brno, příspěvková organizace
Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00
Zatím nebyl přidán žádný komentář..