Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Vedení Filharmonie Brno vypisuje výběrové řízení na pozici manager/ka PR a marketingu. Nástup je možný od 1. června 2019.

Charakteristika pozice:

Spolupráce při tvorbě marketingových a PR strategií i jednotlivých kampaní, správa webových stránek a profilů na sociálních sítích, zejména festivalů pořádaných Filharmonií Brno, překlady drobných textů do anglického jazyka. Zajištění administrativního chodu oddělení PR a marketingu (příprava objednávek, kontrola faktur, smluv atd).

Více informací podá Kateřina Konečná, tel. 539 092 851

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na vynikající úrovni
  • orientace v oblasti tuzemských i zahraničních médiích (zejména odborných hudebních)
  • orientace v trendech sociálních sítí
  • vynikající komunikační schopnosti, flexibilita, aktivita, kreativita
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • čistý trestní rejstřík

Dále výhodou:

  • praxe v oblasti médií a marketingu
  • zkušenosti se systémem WordPress
  • zkušenosti se zpracováním fotografií a videí
  • znalost německého jazyka

Termín nástupu, rozsah úvazku:  1. června 2019, úvazek 0,5

Písemné přihlášky je nutno zaslat do 19. 5. 2019 (včetně) elektronicky na adresu: katerina.konecna@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Besední dům/ foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Vojtěch Semerád je uměleckým vedoucím vokálního souboru Cappella Mariana, se kterým interpretuje zapomenutá díla středověké a renesanční vokální polyfonie. Soubor pravidelně vystupuje na prestižních festivalech v České republice i v Evropě. Hlavním tématem našeho rozhovoru byla chystaná projekce prvního československého velkofilmu Svatý Václav se živým hudebním doprovodem sestaveným z památek období středověku vázaných na svatováclavskou legendu.  více

Jako druhou premiéru letošní sezóny uvedla Janáčkova opera Národního divadla Brno Manon Lescaut operního velikána Giacoma Pucciniho. Režie nové inscenace, která poprvé uvedli 7. února v Janáčkově divadle, se ujal Štěpán Pácl, za dirigentský pult se postavil Ondrej Olos a v hlavních rolích se představili Jana Šrejma Kačírková (Manon Lescaut), Jiří Brückler (Lescaut), Peter Berger (Renato des Grieux) a Zdeněk Plech (Geronte di Ravior).  více

Nejčtenější