Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Vedení Filharmonie Brno vypisuje výběrové řízení na pozici manager/ka PR a marketingu. Nástup je možný od 1. června 2019.

Charakteristika pozice:

Spolupráce při tvorbě marketingových a PR strategií i jednotlivých kampaní, správa webových stránek a profilů na sociálních sítích, zejména festivalů pořádaných Filharmonií Brno, překlady drobných textů do anglického jazyka. Zajištění administrativního chodu oddělení PR a marketingu (příprava objednávek, kontrola faktur, smluv atd).

Více informací podá Kateřina Konečná, tel. 539 092 851

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na vynikající úrovni
  • orientace v oblasti tuzemských i zahraničních médiích (zejména odborných hudebních)
  • orientace v trendech sociálních sítí
  • vynikající komunikační schopnosti, flexibilita, aktivita, kreativita
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • čistý trestní rejstřík

Dále výhodou:

  • praxe v oblasti médií a marketingu
  • zkušenosti se systémem WordPress
  • zkušenosti se zpracováním fotografií a videí
  • znalost německého jazyka

Termín nástupu, rozsah úvazku:  1. června 2019, úvazek 0,5

Písemné přihlášky je nutno zaslat do 19. 5. 2019 (včetně) elektronicky na adresu: katerina.konecna@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Besední dům/ foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Nový autorský titul od víkendu nabízí na velké scéně Městské divadlo Brno. Jedná se o hudební Pohádku o živé vodě a je pod ní podepsaný autor libreta a režisér či zdejší principál Stanislav Moša, který už dlouhá léta tvoří v tandemu s hudebním skladatelem Zdenkem Mertou. Nyní se jedná o jejich už desátou autorskou spolupráci, při níž se znovu vrátili k pohádkovému žánru (jejich první pohádkou byla Zahradu divů v roce 2004). Výsledkem je výpravný titul, který myslí na malé i odrostlé diváky.  více

Už druhý letošní program pořádaný Filharmonií Brno oslavil jubileum významného skladatele. Zatímco Novoroční koncert byl věnován Johannu Straussovi mladšímu, koncert konaný 16. ledna v Janáčkově divadle připomněl nadcházející výročí Maurice Ravela (1875–1937), od jehož narození uplyne 7. března 150 let. Při koncertu složeném čistě z Ravelových děl se do čela Filharmonie Brno po delší době postavil její šéfdirigent Dennis Russell Davies. Během čtvrtečního večera zazněly mimo jiné oba Ravelovy klavírní koncerty, při kterých se za klavír posadil francouzský klavírista Alexandre Tharaudvíce

První letošní koncert abonentní řady Filharmonie doma, který se odehrál 10. ledna v Besedním domě, věnovala Filharmonie Brno pod taktovkou Tomáše Netopila Wolfgangu Amadeu Mozartovi. Kromě jeho děl ale zazněla také krátká kompozice Justė Janulytė, která diváky na krátkou chvíli přenesla z klasicismu do 21. století. V první polovině večera se k orchestru přidala dvojice sólistů ve složení Fedor Rudin (housle) a Pavel Nikl (viola).  více

Novoroční koncert Filharmonie Brno je již 1. ledna v Janáčkově divadle zaběhlou tradicí. Ani letošní rok nebyl výjimkou, a orchestr pod vedením dirigenta Michela Tabachnika provedl program složený zejména z děl Johanna Strausse mladšího. Brněnská filharmonie takto zahájila takzvaný straussovský rok. V roce 2025 totiž má skladatel titulovaný jako král valčíků významné jubileum 200 let od narození. Straussovy kompozice doplnily skladby Ericha Wolfganga Korngolda, Richarda Strausse a Dimitrije Šostakoviče.  více

Dva večery po sobě hostilo koncem listopadu brněnské Divadlo Husa na provázku taneční představení s názvem Bohyně. Šlo o magisterskou práci Jana Kysučana. Stávající vedoucí taneční složky Vojenského uměleckého souboru Ondráš s představením inspirovaným kopaničářskými bohyněmi, ale i pohanskou minulostí, před dvěma lety absolvoval na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě. V rozhovoru jsme se dostali pod pokličku umělecké choreografie i představení samotného.  více

Nejčtenější