Filharmonie Brno obsazuje pozici: Manažer(ka) orchestru pro zahraničí

Filharmonie Brno obsazuje pozici: Manažer(ka) orchestru pro zahraničí

Vedení Filharmonie Brno vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Vedoucí oddělení koncertních činností, manažer(ka) orchestru pro zahraničí. Přihlášky ne nutné zaslat do 18. června 2024 (včetně).

Charakteristika pozice:

Zodpovědnost za provoz orchestru a všech jeho koncertních a nahrávacích činností. Vedení týmu koncertního oddělení a techniků orchestru. Zodpovědnost za šéfdirigenta a hostující umělce a jejich smluvní zajištění. Organizace a administrace zájezdové činnosti, vyjednávání koncertních příležitostí, udržování kontaktů v zahraničí. Strategické a dlouhodobé plánování koncertní činnosti ve spolupráci se zástupci orchestru. Plánování, administrace a organizace studiové nahrávácí činnosti a nahrávání pro média. Koordinace a příprava grantových žádostí a výročních zpráv.

Bližší informace o druhu práce podá: Marie Kučerová, tel. 731 910 905

Roman Fürle, tel. 733 528 568

Platové podmínky: 

se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 12) + příplatek za vedení

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • VŠ vzdělání (magisterské nebo bakalářské)
  • praxe v řídící funkci alespoň 3 roky
  • výborná znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • základní rozpočtové dovednosti a schopnost strategického a dlouhodobého plánování
  • reprezentativní vystupování
  • dobrá znalost klasické hudby a kulturního prostředí
  • aktivní a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • organizační schopnosti, systematičnost, flexibilita, zodpovědnost a administrativní pečlivost
  • komunikativnost a příjemné vystupování, psychická odolnost
  • schopnost práce v týmu, vyjednávací schopnosti
  • časová flexibilita

Výhodou:

  • vzdělání v oboru hudební management, případně v příbuzném oboru (management, hudební věda apod.)
  • znalost dalšího světového jazyka
  • praxe na podobné pozici či v podobné instituci
  • řidičský průkaz sk. B
  • základní orientace v prostředí příspěvkové organizace 
  • zkušenosti z provozu orchestru
  • zkušenosti s nahráváním, orientace v problematice licenčních práv a digitální distribuce hudby

Nabízíme:

  • práce ve špičkové kulturní instituci se stabilitou příspěvkové organizace
  • příjemné pracovní prostředí v historické budově Besedního domu v centru města
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, služební vstupenky, pracovní notebook, mobilní telefon a služební tarif

Termín nástupu, rozsah úvazku:  od 1. 1. 2025, příp. dle dohody, úvazek 1,0 

Písemné přihlášky s motivačním dopisem a stručným životopisem zasílejte v termínu do 18. 6. 2024 (včetně) elektronicky na adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz

Případně poštou na adresu: 

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po dvou týdnech od uvedení Mahlerovy Písně žalobné se do prostor Janáčkova divadla vrátila Filharmonie Brno s podobně ambiciózním programem. Pod taktovkou šéfdirigenta Dennise Russella Daviese koncertně provedla kompletní oratorium Mesiáš Georga Friedricha Händela. Nastudování aranže vytvořené Wolfgangem Amadeem Mozartem se společně s orchestrem ujal Slovenský filharmonický sbor pod vedením Jana Rozehnala, a čtveřice sólistů ve složení Jana Sibera (soprán), Václava Krejčí Housková (mezzosoprán), Christoph Prégardien (tenor) a Lukáš Bařák (basbaryton).  více

Pro poslední koncert letošního, sedmnáctého ročníku multižánrového festivalu Groove Brno si organizátoři schovali opravdovou lahůdku. V sobotu 7. prosince vystoupil v brněnském Metro Music Baru americký baskytarista, zpěvák a experimentátor MonoNeon, kterého doprovodila trojice muzikantů Xavier Lynn (elektrická kytara, vokály), Dominique Xavier Taplin (klávesy, vokály) a Jackie Withfield (bicí, vokály).  více

Dnes již světoznámá švédská kapela Dirty Loops zakončila v sobotu 30. listopadu v brněnském Metro Music Bar své podzimní evropské turné. Koncertem kapela přispěla do programu sedmnáctého ročníku funkového, soulového a jazzového festivalu Groove Brno. Trio virtuózních muzikantů ve složení Jonah Nilsson – zpěv a klávesy, Henrik Linder – basová kytara a Aron Mellergård – bicí se proslavilo perfektní technickou zdatností, propracovanými vlastními kompozicemi i cover verzemi známých, zejména popových písní. Tyto písně jsou však v jejich aranžích často reharmonizovány a stylem se blíží ke kombinaci disca, popu a jazz fusion. Aby se muzikanti nemuseli uchýlit k používání předem nahraných podkladů, doplnil trio při tour klávesák a vokalista Kristian Kraftlingvíce

Největší koncertní projekt stávající sezóny 28. a 29. listopadu zahájil abonentní řadu Filharmonie v divadle II. První polovinu věnovala Filharmonie Brno pod vedením šéfdirigenta Dennise Russella Daviese třem kratším kompozicím Ericha Wolfganga Korngolda a Josefa Bohuslava Foerstera. Druhou část pak vyplnila monumentální Píseň žalobná Gustava Mahlera, která zazněla v původní třívěté verzi. Orchestr doplnil Český filharmonický sbor Brno pod vedením sbormistra Petra Fialy, a čtveřice sólistů ve složení Chen Reiss – soprán, Stefanie Irányi –alt, Attilio Glaser – tenor a Michael Wagner –baryton. Dvojice koncertů navíc připomínala velká výročí: 90 let od premiéry (28. 11. 1934) původní třívěté verze Mahlerovy Písně žalobné, která se odehrála v Brně, a 100 let od otevření brněnského studia Českého (Československého) rozhlasu.  více

Hudební soubor Ensemble Opera Diversa dal svému poslednímu orchestrálnímu koncertu letošního roku osobitý „spin“. Večer se odehrál 26. listopadu v hudebním klubu Alterna, který je spíše sídlem rocku, elektroniky a indie popu než koncertním sálem artificiální hudby. Dvojice vybraných skladeb sestávající z premiérovaného díla Vojtěcha Dlaska Querellovy písně pro sopránový saxofon a smyčce a skladby Miloslava Ištvana Hard Blues pro pop-baryton, soprán, recitátora a komorní soubor tomu rovněž odpovídala. Ištvanův Hard blues přirozeně propůjčil celému večeru i jméno – právě onen střet artificiálního, komponovaného a cíleně „uměleckého“ světa (myšleno bez pejorativního nádechu) s afroamerickými autentickými hudebními projevy vyvěrajícími z hlubin duše životem zkoušeného člověka byl totiž středobodem večera. Nejednalo se tedy o pouhou stylovou inspiraci, nýbrž o inspiraci tematickou, která byla inherentně přítomná také v úvodním díle večera. Tím byla skladba Querellovy písně inspirovaná románem Jeana Geneta, již dříve věnovaná souboru Ensemble Opera Diversa, tentokrát však v nové instrumentaci.  více

Nejčtenější