Filharmonie Brno obsazuje pozici: Manažer(ka) orchestru pro zahraničí

Filharmonie Brno obsazuje pozici: Manažer(ka) orchestru pro zahraničí

Vedení Filharmonie Brno vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Vedoucí oddělení koncertních činností, manažer(ka) orchestru pro zahraničí. Přihlášky ne nutné zaslat do 18. června 2024 (včetně).

Charakteristika pozice:

Zodpovědnost za provoz orchestru a všech jeho koncertních a nahrávacích činností. Vedení týmu koncertního oddělení a techniků orchestru. Zodpovědnost za šéfdirigenta a hostující umělce a jejich smluvní zajištění. Organizace a administrace zájezdové činnosti, vyjednávání koncertních příležitostí, udržování kontaktů v zahraničí. Strategické a dlouhodobé plánování koncertní činnosti ve spolupráci se zástupci orchestru. Plánování, administrace a organizace studiové nahrávácí činnosti a nahrávání pro média. Koordinace a příprava grantových žádostí a výročních zpráv.

Bližší informace o druhu práce podá: Marie Kučerová, tel. 731 910 905

Roman Fürle, tel. 733 528 568

Platové podmínky: 

se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 12) + příplatek za vedení

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • VŠ vzdělání (magisterské nebo bakalářské)
  • praxe v řídící funkci alespoň 3 roky
  • výborná znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • základní rozpočtové dovednosti a schopnost strategického a dlouhodobého plánování
  • reprezentativní vystupování
  • dobrá znalost klasické hudby a kulturního prostředí
  • aktivní a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • organizační schopnosti, systematičnost, flexibilita, zodpovědnost a administrativní pečlivost
  • komunikativnost a příjemné vystupování, psychická odolnost
  • schopnost práce v týmu, vyjednávací schopnosti
  • časová flexibilita

Výhodou:

  • vzdělání v oboru hudební management, případně v příbuzném oboru (management, hudební věda apod.)
  • znalost dalšího světového jazyka
  • praxe na podobné pozici či v podobné instituci
  • řidičský průkaz sk. B
  • základní orientace v prostředí příspěvkové organizace 
  • zkušenosti z provozu orchestru
  • zkušenosti s nahráváním, orientace v problematice licenčních práv a digitální distribuce hudby

Nabízíme:

  • práce ve špičkové kulturní instituci se stabilitou příspěvkové organizace
  • příjemné pracovní prostředí v historické budově Besedního domu v centru města
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, služební vstupenky, pracovní notebook, mobilní telefon a služební tarif

Termín nástupu, rozsah úvazku:  od 1. 1. 2025, příp. dle dohody, úvazek 1,0 

Písemné přihlášky s motivačním dopisem a stručným životopisem zasílejte v termínu do 18. 6. 2024 (včetně) elektronicky na adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz

Případně poštou na adresu: 

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější