Filharmonie Brno obsazuje pozici Výkonný redaktor(ka)

Filharmonie Brno obsazuje pozici Výkonný redaktor(ka)

Vedení Filharmonie Brno vyhlašuje výběrové řízení na pozici Výkonný redaktor(ka). S nástupem 1. listopadu 2020.

Náplní otevřené pozice je zajišťování odborné redaktorské agendy pro koncertní sezony a festivaly Filharmonie Brno (programy k jednotlivým koncertům, programové katalogy, programové nabídky aj.), odborná a jazyková úprava textů (včetně jejich korektur) a jejich příprava pro grafické zpracování, sjednávání spolupráce s autory, grafickým studiem a tiskárnou. Požadovaný termín nástupu je 1. listopadu 2020, pracovní úvazek 1,0.

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • VŠ vzdělání humanitního směru (minimálně magisterský stupeň), výborná orientace v teorii a dějinách vážné hudby
  • dokonalá znalost českého jazyka slovem i písmem, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • všeobecný kulturní přehled
  • pečlivost, samostatnost, týmový duch, komunikativnost

Dále výhodou:

  • muzikologické a/nebo bohemistické vzdělání
  • praxe na redaktorské pozici

Písemné přihlášky s motivačním dopisem a stručným životopisem zasílejte v termínu do 18. 8. 2020 (včetně) elektronicky na adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz. Nebo poštou na adresu:

Filharmonie Brno, p. o.

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00 

Besední dům/ foto archiv FB

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější