Filharmonie Brno vyhlašuje konkurz na obsazení místa hráče/ky do skupiny I. houslí

Filharmonie Brno vyhlašuje konkurz na obsazení místa hráče/ky do skupiny I. houslí

Zájemci o místo hráče/ky do skupiny I. houslí (tutti) se mohou hlásit do poloviny října. Předpokládaný termín nástupu je v lednu příštího roku.

Uzávěrka přihlášek je 15. října 2021. Samotný konkurz se uskuteční dne 15. listopadu 2021 v 9:00 v sídle Filharmonie Brno.

PODMÍNKY KONKURZU:

Povinné skladby:

W. A. Mozart: První věta z některého koncertu s kadencí

1 a 2. věta z koncertu z období romantismu, 20. století

Orchestrální party:

W. A. Mozart: Symfonie č. 39 Es dur

L. van Beethoven: Symfonie č. 9

R. Schumann: Symfonie č. 2 C dur

A. Dvořák: Symfonie č. 8

J. Brahms: Symfonie č. 4

R. Strauss: Don Juan

G. Mahler: Symfonie č. 1

L. Janáček: Taras Bulba

Písemné přihlášky, strukturovaný životopis s osobními a kontaktními údaji a uvedením své interpretační praxe i kopii dokladu o ukončeném vzdělání (minimálně maturitní zkouška ke dni nástupu) zašlete nejpozději do 15. října 2021 na adresu: Filharmonie Brno, p. o., Komenského náměstí 534/8, 602 00 Brno nebo na e-mailovou adresu: romana.miksova@filharmonie-brno.cz (tel. 539 092 802).

Současně s přihláškou rovněž sdělte svůj zájem/nezájem o zajištění klavírního doprovodu a zaslání notových partů. Ty budou po datu uzávěrky přihlášek (15.10.2021) poskytnuty
pozvaným uchazečům spolu s dalšími informacemi na vyžádání v tištěné nebo elektronické podobě notovým archívem Filharmonie Brno, (magdalena.dostalova@filharmonie-brno.cz, tel. 539 092 848), ve stejné době budou také ke stažení na www.filharmonie-brno.cz.

Besední dům/ foto archiv FB

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější