Maraton hudby Brno vyhlašuje konkurz na pozici manažer/ka festivalu

16. říjen 2024, 1:00

Maraton hudby Brno vyhlašuje konkurz na pozici manažer/ka festivalu

Mezinárodní festival Maraton hudby Brno obsazuje pozici manažera/ky. Jde o plný úvazek s možným nástupem ihned.

Náplň práce manažera/ky:

  • řízení a koordinace projektových festivalových procesů, včetně jejich evaluace
  • zodpovědnost za praktickou stránku přípravy festivalu
  • komunikace s umělci, potvrzení a vyjednávání podmínek účinkování
  • spolupráce na rozvoji vztahů s partnery festivalu
  • komunikace s šéf-dramaturgem a ostatními dramaturgy festivalu
  • základní řízení lokační produkce (komunikace s pronajímateli, spolupracujícími institucemi)
  • zajištění a řízení technické produkce, koordinace dopravy umělců
  • vypracování produkčních plánů, řízení a kontrola činnosti stage manažerů
  • administrace smluv spojených s realizací festivalu (především smlouvy s umělci) a základní ekonomická agenda (tvorba objednávek aj.)
  • komunikace s magistrátem města Brna, městskou částí Brno-střed a příslušnými odbory, včetně zajištění povolení pro uskutečnění festivalu (povolení akce, zábory, vjezdy aj.)
  • kontrola dodržování časového a finančního plánu realizace festivalu
  • příprava podkladů pro žádosti o granty a jejich vyúčtování
  • částečná příprava podkladů pro marketingovou agendu festivalu (podklady pro tvorbu tiskovin a promo materiálů)
  • v druhé polovině července a první polovině srpna intenzivní práce při finálních přípravách a realizaci festivalu
  • postprodukční zajištění projektu a evaluace projektu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít – co očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti s vedením menšího projektového týmu
  • zkušenosti s projektovým a produkčním managementem
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • časová flexibilita a aktivní přístup při plnění úkolů
  • samostatnost, vysoké pracovní nasazení, loajalita, kreativita
  • zodpovědný přístup k administrativní stránce realizace projektu
  • uživatelská znalost Microsoft office (zejména Word, Excel) a prostředí Google Workspace
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem (aktivní komunikace se zahraničními umělci)

Výhodou bude, pokud budete mít/umět:

  • vysokoškolské vzdělání v oblasti kulturní/hudební produkce či managementu v kultuře
  • přehled o brněnské kulturní produkci
  • zkušenost s technickým zajištěním kulturních akcí
  • základní zkušenost s ekonomickou agendou v oblasti kultury
  • znalost dalšího světového jazyka
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co nabízí zaměstnavatel:

  • zázemí malé firmy v blízkosti centra města, práce v přátelském kolektivu
  • zajímavou práci a seberealizaci v kulturní produkci
  • zkušenosti z produkce velkého festivalu
  • první rok řízená supervize od bývalého manažera festivalu
  • variabilní pracovní dobu a 20 dní dovolené
  • příspěvek na stravné
  • další zaměstnanecké benefity (možnost podílení se na jiných kulturních projektech, návštěva koncertů)

Plat: 30 000–35 000 Kč (dle zkušeností)

Typ úvazku: plný

Nástup: ihned nebo dle dohody

  • Místo výkonu práce: Polní 6, 639 00 Brno

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete vaše CV s krátkým motivačním dopisem na klara@cema-music.com.

Foto archiv festivalu

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Komponovaný úterní večer 15. října zahájený v sále Kina Art návštěvníkům nabídl netradiční spojení české premiéry dokumentárního filmu No Ideas But in Things o americkém hudebním skladateli, experimentátorovi a vědci na poli elektronické hudby Alvinu Lucierovi (1931–2021) s živým provedením jeho skladby I Am Sitting in a Room. Zmíněná kompozice se stala refrénem nejen dokumentárního snímku, ale také celé události.  více

Ve druhém dnu festivalu Expozice nové hudby přenesli pořadatelé návštěvníky do vod komorních. V podání houslistky Terezy Horákové v Besedním domě zazněly dvě výjimečné skladby pro sólové housle. Při druhé z nich se k houslistce připojila Sarah Jedličková, která živě pracovala s osmi předem nahranými zvukovými stopami.  více

Slovanská tematika, violoncellová virtuozita a pocta Antonínu Dvořákovi (1841–1904) – i takto bychom mohli ve zkratce shrnout koncert Filharmonie Brno z 10. října v Janáčkově divadle. Pod dohledem etablovaného dirigenta Leoše Svárovského zazněly tři rapsodické kusy z konce sedmdesátých let 19. století a známý Violoncellový koncert h moll v podání mladé a talentované violoncellistky Laury van der Heijdenvíce

Klub moravských skladatelů pravidelně uvádí koncerty, při kterých dostávají slovo mladí interpreti, často teprve studenti vysoké školy či konzervatoře. V pondělí 7. října v 19 hodin v koncertním sále HF JAMU skupina studentů s podporou svých starších kolegů, tentokrát i profesionálů, uvedla program s názvem Od Janáčka k dnešku, hudební vzpomínka na moravské skladatele. Jak už název napovídá, program byl složený z děl čtyř skladatelů, kteří jsou spojeni s Moravou a zejména s Brnem, konkrétně Arne Linky, Pavla Haase, Antonína Tučapského a Leoše Janáčka.  více

Podzimní sérii koncertů z cyklu Barbara Maria Willi uvádí zahájil sólový recitál německé hráčky na klávesové nástroje Christine Schornsheim. Při bezmála dvouhodinového koncertu interpretka v konventu Milosrdných bratří představila výběr z klavírních skladeb klasicistních skladatelů, které provedla na kopii historického kladívkového klavíru – nástroji podobnému tomu, na kterém jmenovaní skladatelé pravděpodobně komponovali.  více

Nejčtenější