Metronome Blues: Garden Of Eden vychází na vinylu u Kabinet Records

Metronome Blues: Garden Of Eden vychází na vinylu u Kabinet Records

Metronome Blues pouští do světa album Garden Of Eden. Pokřtí ho v domovském Kabinetu Múz, kde představí i svoji novou sestavu. Garden Of Eden je čtvrté řadové album kapely Metronome Blues. Vyšlo digitálně na jaře 2020 během tzv. “lockdown” na Novém Zélandu. Jeho vinylová verze vychází v říjnu u brněnského vydavatelství Kabinet Records.

Ironický název Garden Of Eden (česky Rajská Zahrada) byl vybrán jako reakce na všechno, co nás v tuto chvíli obklopuje. „I uprostřed chaosu a nejistoty si musíme připomínat, že žijeme v ráji, jen je třeba si to častěji uvědomovat. Tzv. ‘lockdown’ nám odhalil některé alternativní způsoby života, díky nimž jsme přehodnotili naši situaci. Uvíznutí na Novém Zélandu mě přimělo si to uvědomit. Prázdné golfové hřiště na obalu desky se tak stalo naším novým Edenem,“ vysvětluje Rhys Braddock. Album bylo nahráno a produkováno výhradně Braddockem. Obsahuje písně, které vznikly v jeho studiu v Brně a dvě novější, které nahrál v garáži svých rodičů během ‘lockdown’ na Novém Zélandu. Garden Of Eden tak naznačuje lidskou potřebu zůstat ve špatných dobách kreativní. Pokřtěno v Kabinetu Múz v Brně, kde se představí i nová mezinárodní sestava Metronome Blues: bubeník Peter Kušnirík (Slovensko), basista Dylan Vance (Kanada) a kytarista Robin Smith (Skotsko). Jako svoje hosty si Metronome Blues na křest pozvali brněnské kapely VDYD a Guilty Echoes.

Překvapením pro fanoušky Metronome Blues je nové EP, Exploded View EP, které bude součástí limitované edice pro prvních 100 předobjednávek vinylu Garden of Eden a které vyjde oficiálně až na konci října. Křest je naplánovaný na 14. října 2020 od 20:00 v Kabinetu Múz.

Rhys Braddock/ foto Andulinna

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější