Janáčkova opera NdB vypisuje konkurz na pozici referent marketingu a PR opery. Nástup je možný už v prosinci 2018.
Pozice referent marketingu a PR pro Janáčkovu operu v Brně nabízí pracovní úvazek na 1,0 s termínem nástupu od 1. prosince 2018, případně dohodou. Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 2. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).
Požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře
anglický jazyk (úroveň B1 – B2)
orientace v umění
orientace ve fundraisingu
kvalitní, invenční písemný projev
kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost
zodpovědnost a systematičnost
pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)
základní přehled v klasické hudbě výhodou
praxe v oboru výhodou
Nabízí:
zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
služební mobilní telefon a notebook
5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování a další firemní benefity
První kontakt výhradně elektronickou formou.
Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.
Případné zájemce prosíme o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu, včetně profesního životopisu na e-mail hajzlerova@ndbrno.cz
Výběrové řízení proběhne dne 7. 11. 2018 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.
Zatím nebyl přidán žádný komentář..