Nová sezóna Flédy s Cannibal Corpse i Tata Bojs

Nová sezóna Flédy s Cannibal Corpse i Tata Bojs

Fléda otevírá sezónu s novým zvukem a zvučnými jmény domácí i zahraniční scény. Aparatura D&B Audiotechnik zprostředkuje návštěvníkům klubu Adama Beyera, Cannibal Corpse, Tata Bojs nebo Priessnitz.

Vše odstartuje slavnostním otevřením sezóny tuto sobotu 13. září. Návštěvníci se mohou těšit na ryze dámský line-up, ale i představení Fléda drinku. Level B Production letos oslaví i 10 let provozování klubu Fléda. Výročí připadá na 10. října, kdy v klubu vystoupí zástupci předních českých kapel se svými DJ sety, např. Vladimir 518, Roman HolýMatěj Ruppert z Monkey Business, Mejla z Vypsané fiXy, Kay ze Sunshine atd.



„Klub už minulou sezónu přišel s řadou novinek, které Flédě pomohly při jednání s kapelami a zvýšily ispokojenost návštěvníků. Teď budeme disponovat jedním z nejlepších klubových zvukových systémů v republice, který si určitě bude mít zájem každá kapela vyzkoušet a zároveň nám pomůže snížit vyzařování hluku z klubu. Ostatně energii nového zvuku ocení návštěvníci na mnoha velkých jménech letošní sezóny, které dostanou s novým zvukem i nový rozměr,“ představuje hlavní novinku provozovatel klubu Lukáš Stara.



„Zatím nikdy v minulosti nebylo na Flédu nasmlouváno tolik zahraničních hvězd a velkých domácích jmen. Vystoupení Adama Beyera nebo Cannibal Corpse posouvají Flédu opět o kousek blíž špičce klubové scény střední Evropy,“ doplňuje dramaturg Ondřej Bača.



Fléda bude disponovat klubovým zvukem od firmy D&B Audiotechnik, která zajišťuje největší produkce i festivaly na světě – např. Madonnu, Beyoncé, One Direction nebo festival Wacken. Jedná se o nesmírně univerzální zvukový systém s velkou dynamikou, konkrétní a čitelný zvuk přitom poskytuje už při nižší hlasitosti. Nový sound systém je tak další etapou odhlučnění klubu jako takového. V klubu se připravuje nová šatna a Fléda získá čerstvý vzhled i zvenku díky nové fasádě. V neposlední řadě dostal klub nový nátěr podlahy a čeká jej i rekonstrukce technického zázemí, drobná rekonstrukce toalet a revize vzduchotechniky.

Hidden Orchestra na Flédě, ilustrační foto Boris Klepal

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Dále si přečtěte

Na Flédě se včera sešlo hodně živého hraní a hodně elektroniky. Po dvou letech se vrátili Hidden Orchestra, výborná byla i předkapela Zabelov Group.  více

Pokud člověk může o koncertě Fanfare Ciocărlia psát, neprožil ho správně. Tahle muzika má jediný úkol – vytancovat z hlavy všechny myšlenky.  více

Postpunkoví Swans včera naplnili Flédu intenzivním zvukem, z nějž nebylo úniku. První adept na vítěze v nevyhlášené anketě o koncert roku je na světě.  více


Sobotní dopoledne 2. listopadu bylo zasvěceno sborovým zpěvům v podání mužského pěveckého ansámblu Q VOX. Zpěváci si pro posluchače připravili skladby vybrané na základě dramaturgické linie opírající se o generační prolnutí (učitele) Pavla Křížkovského (1820–1885) a (žáka) Leoše Janáčka (1854–1928), jež byly v druhé půli doplněny díly sbormistrů a skladatelů kontextem i tvorbou spjatými s osobností Janáčka.  více

S tradičním dvouletým odstupem začal Mezinárodní festival Janáček Brno 2024, jehož slavnostní zahájení se uskutečnilo v pátek 1. listopadu v Janáčkově divadle. Národní divadlo Brno při této příležitosti uvedlo premiéru nové inscenace opery Výlety páně Broučkovy Leoše Janáčka (1854–1928), jenž vznikla na náměty dvou povídek Svatopluka Čecha. Režie operní novinky, která vznikla v koprodukci se Staatsoper Unter den Linden, Berlin a Teatro Real, Madrid, se ujal kanadský režisér Robert Carsen. Hudební nastudování, stejně jako dirigování premiéry bylo vloženo do rukou Marka Ivanoviće a v titulní roli Matěje Broučka se představil skotský tenorista Nicky Spencevíce

Znovuuvedením oblíbeného muzikálu Čarodějky z Eastwicku se Městské divadlo Brno rozhodlo připomenout jubilejních dvacet let od otevření svojí velké Hudební scény. Opětovné nasazení titulu představuje povedený narozeninový dárek divadla publiku, které od premiéry v roce 2007 zhltlo 149 repríz hudební inscenace režiséra Stanislava Moši. V novém uvedení se objeví známé tváře z původního obsazení, ale také noví herci a herečky. A tento divadelní comeback bude jistě vděčným diváckým soustem po několik sezon i po sedmnácti letech od prvního českého uvedení právě v Brně. Jen za půl měsíce od nynější premiéry udělají Čarodějky 24 vyprodaných repríz. K tomu není co dodat.  více

Letošní ročník Expozice nové hudby uzavřelo teprve druhé uvedení kompozičního site specific projektu Fresco Karlheinze Stockhausena (1928–2007), který byl poprvé uvedený v roce 1969. Od této doby se ho nikdo neujal. Divákům, kteří v sobotu 19. 10. navštívili Besední dům, se tak naskytla naprosto unikátní příležitost zažít dílo na vlastní kůži. Zmíněné první uvedení této skladby bylo provázeno sabotážemi ze strany konzervativních muzikantů. A tak je legitimní si položit otázku, zda teprve v sobotu Fresco nezaznělo, jak si to skladatel představoval. Tento náročný projekt kurátorky Moniky Pasiecznik a uměleckého vedoucího Pabla Drukera realizovala čtyři tělesa složená ze členů Brno Contemporary OrchestraMladých brněnských symfoniků Filharmonie Brno pod vedením Pablo Drukera, Radima HanouskaPavla Šnajdra, Tomáše Krejčího a Pavla Zlámalavíce

Komponovaný úterní večer 15. října zahájený v sále Kina Art návštěvníkům nabídl netradiční spojení české premiéry dokumentárního filmu No Ideas But in Things o americkém hudebním skladateli, experimentátorovi a vědci na poli elektronické hudby Alvinu Lucierovi (1931–2021) s živým provedením jeho skladby I Am Sitting in a Room. Zmíněná kompozice se stala refrénem nejen dokumentárního snímku, ale také celé události.  více

Nejčtenější