Poslední lístky na ZAZ k dispozici

18. listopad 2014, 17:07

Poslední lístky na ZAZ k dispozici

Koncert zpěvačky ZAZ se setkal s obrovským zájmem. Vstupenky se prodávaly od začátku září a už měsíc před koncertem hlásili pořadatelé „vyprodáno“. Nyní jde do prodeje limitovaná edice exkluzivních VIP vstupenek.

„Zájem o vstupenky je stále obrovský. Už od začátku měsíce přijímáme denně řadu mailů a telefonátů s dotazy, zda je možné vstupenky ještě nějakým způsobem získat. Jelikož někteří čestní hosté nevyužili naše pozvání, rozhodli jsme se nyní tato exkluzivní místa nabídnout fanouškům,“ říká Vilém Spilka, umělecký ředitel pořádajícího JazzFestu Brno. Do prodeje tak pořadatelé uvolnili několik desítek VIP vstupenek. Se zlatými vstupenkami získají fanoušci dárek v podobě CD od ZAZ a garantovaný přednostní vstup bez front, takže při včasném příchodu můžou zamířit rovnou pod pódium. Platinové vstupenky zaručují také dárek v podobě CD a vstup bez front, ale navíc ještě DVD ZAZ, sezení na exkluzivních místech a po koncertě vstup do VIP zóny s rautem.

Zlaté vstupenky stojí 1790 Kč a platinové 2790 Kč. Prodávají se výhradně na webu www.nejkoncerty.cz, kde také najdete více informací o aktuálním stavu prodeje a zbývajících vstupenkách. Prodej začíná 19. listopadu 2014.

Foto Yann Orhan

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Dále si přečtěte

Po opakovaném úspěchu na festivalovém pódiu ostravských Colours se francouzská zpěvačka a skladatelka ZAZ konečně chystá do České republiky na dlouho očekávaný samostatný koncert. V Brně se představí v hale Vodova.  více


Abonentní řadu Filharmonie doma zahájila ve čtvrtek 21. listopadu v Besedním domě Filharmonie Brno pod vedením Roberta Kružíka. Zatímco první polovina byla věnována skladbám Johanna Sebastiana Bacha, ovšem v úpravě autorů 20. století, druhou polovinu vyplnila Symfonie č. 4 Alfreda Schnittkeho. V další kompozici první poloviny před orchestr předstoupil houslista Martin Pavlík, a ve Schnittkeho Čtvrté symfonii se k orchestru přidali mezzosopranistka Hana Kopřivová a tenorista Pavel Valenta. V obou polovinách koncertu pak orchestr doplnil pěvecký sbor Gaudeamus Brno pod vedením Daši Karasové a Martiny Kirovévíce

Moravskou národní operu Její pastorkyňa Leoše Janáčka (1854–1928) přivezlo do Brna na festival Janáček Brno 2024 Moravské divadlo Olomouc v koprodukci s Janáčkovou operou NdB. Inscenační tým v čele s režisérkou Veronikou Kos Loulovou se titul rozhodl uvést pod názvem Jenůfa, pod kterým se uvádí v zahraničí. Ve středu 20. listopadu, pět dní po své premiéře v Olomouci, mohli také diváci v Mahenově divadle shlédnout nejnovější tuzemské uchopení nejhranější Janáčkovy opery. Hudebního nastudování výrazně upravené původní verze z roku 1904 se zhostila dirigentka Anna Novotná Pešková, a v hlavních rolích se představili Barbora Perná (Jenůfa), Eliška Gattringerová (Kostelnička), Josef Moravec (Laca Klemeň) a Raman Hasymau (Števa Buryja).  více

Kancelář Brno - město hudby UNESCO vám za finanční podpory JIhomoravského kraje v rámci aktivit spojeným s Rokem folklorních souborů představuje soupis aktivních folklorních uskupení (soubory, chasy, muziky) na území Brněnska.  více

Další z orchestrálních koncertů, který se odehrál v rámci festivalu Janáček Brno, patřil domácímu Orchestru Janáčkovy opery NdB pod vedením dirigenta Roberta Kružíka. V pátek 15. listopadu v Mahenově divadle zazněly skladby Leoše Janáčka, Miloslava Ištvana a Bohuslava Martinů. U každé z kompozic pak orchestr doplnili sólisté: u první jmenované to byl houslista Jan Mráček, u druhé recitátoři Daniel Bambas Hana Briešťanská, a při závěrečné kvarteto zpěváků Jana Šrejma KačírkováVáclava Krejčí HouskováVít Nosek a Tadeáš Hoza, se kterými orchestr doplnili také Český filharmonický sbor Brno a Dětský sbor Brnovíce

Mezinárodní festival Janáček Brno nedává prostor pouze profesionálním tělesům, ale v jeho dramaturgii se pravidelně objevují například i studentské projekty. Tak tomu bylo i ve čtvrtek 14. listopadu, kdy byla v divadle Reduta uvedena světová premiéra scénického projektu Konzervatoře Brno s název Vitka Osudová (Koleda milostná). Hudební koláž spojovala různá díla Vítězslavy Kaprálové a Bohuslava Martinů. Stvořil ji Tomáš Krejčí, který společně s Katarínou Duchoňovou a Helenou Fialovou celé představení se studenty konzervatoře také hudebně nastudoval. Na scénáři s Tomášem Krejčím spolupracovala Hana Mikolášková a režie se ujala Alexandra Bolfovávíce

Nejčtenější