Soulová zpěvačka Macy Gray se vrací do Brna v rámci turné k 25. výročí jejího prvního alba

Soulová zpěvačka Macy Gray se vrací do Brna v rámci turné k 25. výročí jejího prvního alba

R&B a soulová zpěvačka, textařka a hudební producentka Macy Gray zavítá v polovině června do brněnského Sono Centra. Koncert je součástí turné k 25. výročí jejího debutového alba "On How Life Is".

V roce 1999 vydala své třikrát platinové debutové album „On How Life Is“ a nyní si velké výročí připomíná speciálním oslavným turné, které ji přivede zpět do Brna. Přestože svou kariéru začala psaním písní pro přítele, vydání jejího debutového alba a její první vystoupení rychle odhalily, že se zrodila nová hvězda. Brzy uchvátila miliony fanoušků po celém světě a album získalo multiplatinová ocenění. Skladba „I Try“ ji katapultovala k ještě větší slávě a získala řadu ocenění. Kromě toho, že se Gray objevila v mnoha filmech a televizních seriálech a obsadila první místa v žebříčcích Billboard, přinesla také další dva velké hity „Still“ a „Why Didn’t You Call Me“, které na tomto turné oslaví s fanoušky po celém světě. Gray byla pětkrát nominovaná na GRAMMY, v roce 2000 získala GRAMMY za nejlepší popový vokální výkon za svou ikonickou píseň „I Try“ a získala dvě ceny BRIT AWARDS.

Během své kariéry spolupracovala s významnými hudebníky, jako jsou Fatboy Slim a Black Eyed Peas. Na jejím druhém studiovém albu The Id se podíleli John Frusciante z Red Hot Chili Peppers a Erykah Badu v písni „Sweet Baby“. Objevila se také na albu Carlose Santany "Amoré (Sexo)." Macy Gray přispěla písněmi do mnoha filmových soundtracků, jedním z nejpopulárnějších je "Cell Block Tango / He Had It Comin'" z filmu Chicago. Její brněnské vystoupení je ohlášeno na úterý 17. června 2025 v Sono Centru.

Foto archiv umělkyně

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější