Taneční škola Balladine rozšiřuje nabídku kurzů

Taneční škola Balladine rozšiřuje nabídku kurzů

Kurzy jsou určeny dětem i dospělým všech věkových kategorií. V průběhu zimního semestru proběhne i několik tanečních workshopů.

Kurzy jsou určeny všem, kteří rádi tančí. Taneční repertoár je v Balladine zastoupený i klasickým baletem i současným tancem. Výuka baletu a contemporary probíhá na úrovních začátečníků, mírně pokročilých a pokročilých. Dětské kurzy jsou rozděleny podle věku od 2,5let do 11let. Mezi letošní taneční novinky patří Tanec s partnerem, moderní tanec s technikami Marty Graham a José Limóna nebo kurz baletní přípravy na konzervatoř pro děti od 7let. “Znovu také otevíráme úspěšný kurz babywearing barre, což je unikátní koncept cvičení a tance pro maminky s dětmi v šátku. Prvky baletu, jógy a pilates jsou spojeny příjemnou formou do lekcí, kde můžete načerpat síly, dostat se po porodu zpátky do kondice, fyzické i psychické, a především upevníte vztah se svým miminkem,“ uvedla ředitelka Balladine Petra Chaloupková.

V průběhu zimního semestru proběhne i několik tanečních workshopů. Veškeré aktuální informace naleznete na webových stránkách studia www.balladine.cz. Taneční škola Balladine (Moravském náměstí 13, Brno) zahajuje 25. září novou sezónu.

Balladine/ foto archiv taneční školy

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Po prosincovém uvedení Händelova Mesiášev instrumentaci W. A. Mozarta, provedla Filharmonie Brno další oratorium, tentokrát Die Schöpfung(Stvoření) Josepha Haydna (1732–1809). Ve čtvrtek 13. března se v Besedním domě do čela orchestru postavil dirigent Petr Altrichter, sborových pasáží se ujal Petrem Fialou vedený Český filharmonický sbor Brno, a sól se zhostili sopranistka Jana Sibera, tenorista Petr Nekoranec, a basista Peter Mikulášvíce

Další z jazzových večerů, které jsou pravidelně pořádány Filharmonií Brno, byl věnován duu Will Vinson (altsaxofon) a Aaron Parks (klavír). Tito hudebníci se spolu v různých formacích potkávají už dvacet let. Proto se rozhodli, že nastal čas, aby si vyzkoušeli to nejintimnější a podle mnohých i to nejtěžší – formát pouhého dua. V podání těchto muzikantů střední jazzové generace zazněl v pondělí 10. března v Besedním domě jak výběr z klasického jazzového materiálu, tak několik vlastních kompozic.  více

Pátý koncert z cyklu Auskultace, ve kterém se Brno Contemporary Orchestra postupně věnuje různým částem lidského těla, byl zaměřený na sluch. Nesl příznačný název Audio, přičemž byl především zdůrazněn rozdíl mezi pouhým slyšením a posloucháním. V pondělí 3. března (datum Mezinárodního dne sluchu) provedl soubor pod taktovkou Pavla Šnajdra v obřadní síni Ústředního hřbitova díla Petera Grahama, Petra Bakly, Jürga Freye a Iana Mikysky, který ve své skladbě orchestr doplnil tóny mikrotonální kytary. Jako klavírní sólista se představil Miroslav Beinhauervíce

V duchu romantických děl známých i méně známých autorů, která nejsou často zahrnována do repertoáru orchestrů, se nesl včerejší koncert v Janáčkově divadle. Filharmonie Brno s hostujícím dirigentem Robertem Kružíkem zde představila poutavý program pojmenovaný Skryté poklady romantismu, při kterém se publiku představil i tuzemský houslista a koncertní mistr České filharmonie Jiří Vodičkavíce

Dvacátý druhý ročník cyklu koncertů staré hudby s názvem Barbara Maria Willi uvádí… přivítal v úterý 25. února v Konventu Milosrdných bratří soubor Capella Mariana s uměleckým vedoucím a tenoristou Vojtěchem Semerádem. Ansámbl se svými kmenovými členy Hanou Blažíkovou (soprán, gotická harfa), Jakubem Kydlíčkem (flétny) a Ondřejem Holubem (tenor) z důvodu hlasové indispozice zbylých kolegů mezi sebe na poslední chvíli přijal jako výpomoc barytonistu Jana Kukala. Večer byl unikátní propojením filmové epopeje Svatý Václav s živou hudbou, jež měla podpořit stylovost i historičnost svatováclavské epochy zachycené v němém snímku.  více

Nejčtenější