TIC Brno hledá kolegu/kolegyni na novou pozici Marketingový manažer/ manažerka pro projekty Brno – město hudby a Janáčkovo Brno.
Hlavní náplní práce manažera/ manažerky bude realizace aktivit s cílem dlouhodobé podpory značky Brno – město hudby a Janáčkovo Brno. Mezi dlouhodobé cíle pozice bude patřit budování image destinace jako významného hudebního centra a místa spojeného s osobností Leoše Janáčka.
Náplň práce:
-
- koordinuje a zajišťuje komplexní marketingovou agendu ke svěřeným projektům včetně produkce a administrativy;
- navrhuje a zajišťuje propagaci na úrovni regionální, celostátní a zahraniční;
- je zodpovědný za implementaci strategie značky Brno – město hudby UNESCO a Janáčkovo Brno a podílí se na jejich rozvoji;
- zajišťuje propagaci členství jako součást marketingu města Brna, TIC Brno a dalších brněnských institucí ve spolupráci s nimi;
- koordinuje a zajišťuje aktivity spojené s propagací osobnosti Leoše Janáčka a jeho souvislost s Brnem (včetně propagace během festivalu Janáček Brno);
- spoluvytváří textové, grafické a vizuální podklady pro kampaně a propagační materiály;
- aktivně ve spolupráci s TIC Brno komunikuje s médii – regionálními, celostátními a zahraničními, lifestylového, zpravodajského i odborného charakteru;
- je součástí marketingového týmu TIC Brno a úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu Brno, město hudby UNESCO a projektu Janáčkovo Brno.
Požadavky:
-
-
- výborné komunikační dovednosti (slovem i písmem), schopnost vést jednání
- výborné organizační schopnosti
- zkušenosti v oblasti produkce, marketingu a projektového řízení
- orientace v kultuře, zejména v oblasti hudby, vztah k Brnu výhodou
- orientace na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
- snášenlivost vůči administrativě a stresu
-
Přihlášky je nutné podat do 1. 3. 2020 do 9:00 emailem nebo osobně na podatelnu (pokud budete posílat poštou, tak v pátek 27. 2. 2020). Přihláška musí obsahovat:
-
-
- Profesní životopis
- Motivační dopis
- A) Návrh akčního plánu pro rok 2020 (vyjděte prosím z Plánu činnosti TIC Brno 2020, případně z dalších doporučených dokumentů).
-
B) Návrh marketingové komunikace publikace #Brno město hudby. Jedná se o tištěného průvodce, který je nyní volně k dispozici na informačních centrech v Brně a popisuje historii, současnost i možnou budoucnost hudby v moravské metropoli v celkem v devíti kapitolách: vážná hudba; opera; opereta, muzikál; jazz; folklor; trampská hudba, folk, country; rock, metal, pop; underground, alternativa, punk; elektronická hudba. Kapitoly se věnují vývoji žánrů, jejich osobnostem a místům, která jsou s nimi spjatá. Marketingová kampaň by měla brát zřetel na distribuci nákladu v počtu 35.000 kusů pro rozšíření do cílové skupiny: široká kulturní veřejnost v Brně se zájmem o hudební kulturu.
C) Návrh aktivit ve veřejném prostoru pro posílení sounáležitosti města Brna s Mezinárodním operním a hudebním festivalem Janáček Brno v době těsně před a během jeho konání.
Více informací najdete zde, v případě dotazů kontaktujte Beatu Bartošovou: bartosova@ticbrno.cz
Zatím nebyl přidán žádný komentář..